דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אדריכלים: הדרך למציאת אדריכל מתאים 

מאת    [ 02/07/2011 ]

מילים במאמר: 533   [ נצפה 2116 פעמים ]

האם אתה מתכנן לבנות בית או חושב על שיפוץ הדירה הקיימת? אם התשובה לשאלה זו חיובית, מכאן שאתה בוודאי מעוניין לשכור את שירותיו של אדריכל. אך לפני שתתקשר לאדריכל יש כמה דברים שעליך לעשות כדי שתהיה בטוח שהבחירה שלך נכונה וכדי לצמצם בהוצאות של זמן ושל כסף. אנו ממליצים לך לערוך רשימה של הציפיות שיש לך מהבנייה החדשה או של המטרות שאתה מבקש להשיג לפני שתפנה למשרד אדריכלים. בצורה כזו תוכל גם לגשת למשרד אדריכלים באופן מסודר יותר ותדע כיצד לתכנן יחד עם אדריכל את חלומך.

כאשר אתה נפגש עם אדריכל, הנח לו להציע לך את הצעותיו ואל תהיה מקובע לרשימה שערכת. מי יודע, ייתכן שאדריכל יעלה בפניך כיוונים חדשים שישפרו את התכנון ואת המראה של ביתך או של דירתך. אחרי הכול בידי משרד אדריכלים קיים הידע והניסיון, אז מדוע שלא תניח לאדריכל לחלוק עימך ניסיון זה?

מומלץ גם לספר לאדריכל על חייך, על תחביבך, על הזמן שאתה מבלה בביתך, על בני משפחתך ועל האנשים המתארחים בבית. כך יוכל אדריכל להתאים את העצות שלו לשימושים השונים של הבית. אם אתם משפחה שאוהבת לבשל ואוכלת לרוב בבית, כדאי להקדיש חלק ניכר בתכנון למטבח. מצד שני, אם אתם חולמים על בית גדול ואוהבים לראות סרטים וטלוויזיה, ייתכן וכדאי לכם לשקול לתכנן מקום לצורך מערכת קולנוע ביתית. אם אתם עובדים מהבית יש לקחת בחשבון כמובן עם אדריכל גם תכנון של משרד ביתי וכן הלאה וכן הלאה.

אדריכל גם יכול לסייע לך לגבי ידע בכל הנוגע לעלויות הבינוי, החומרים או הקבלן וכן להמליץ בפניך על חומרים הכדאיים לבנייה ולשימוש. אם בנייה ירוקה ואיכות הסביבה חשובה לך, אל תשכח לציין זאת בפני אדריכל, כדי שביחד תוכלו לחשוב על פתרונות ירוקים לתכנון. אדריכל טוב ישתמש גם בקשרים שלו עם בעלי מקצוע בצורה שתפעל לטובתך ותוזיל מחירים עבור הלקוח שלו.

כדאי לדעת- תכנון נכון של הדירה או של הבית יכול אחר כך לפעול לטובת המתגורר בו ולהוזיל עלויות שונות. תכנון בית עם אדריכל טוב מתוך מחשבה על הטווח הרחוק תחסוך לכם עלויות בעתיד, כך שלא תצטרכו להוציא סכומים גבוהים על שיפוץ הבית מדי מספר שנים. אם אתם מתכננים ילד נוסף, מעבר לעבודה מהבית או כל שינוי אחר בעתידכם, מוטב שתגידו לאדריכל שלכם כבר עכשיו ותחסכו זמן וכסף בעתיד, מתוך מחשבה למנוע שיפוץ נוסף של הבית והוצאה של כספים נוספים.

אנו ממליצים לך גם להגיע אל משרד אדריכלים לאחר שערכת תחקיר במגזינים של עיצוב או לאחר גלישה מעמיקה ברשת האינטרנט שתוכל לספק לך רעיונות לגבי שיפוץ הבית או בניית הבית עליו אתה חולם. אדריכל טוב יוכל לתמחר את הרעיונות שחשבת עליהם ולהסביר לך מה בר השגה מבחינתך ומה מבחינת חלום בלתי מושג.

אדריכל טוב בוחרים כמו שבוחרים ספר או רופא. עליך למצוא אדריכל שמתאים לך ולאופי שלך וש"מדבר באותה השפה כמוך". עליך למצוא אדריכל שיסתכל עליך בגובה העיניים, יבין את הדרישות שלך ויהיה מוכן להיות קשוב אליהם. כל אלו יועילו בהמשך העבודה הצמודה עם אדריכל. אחרי הכול, תבלה עם האדריכל שבחרת מספר שעות לא מעטות והוא זה שיהיה אחראי על מראה הבית שלך. לכן, מה יותר חשוב מאשר לבחור את האדריכל הנכון? 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב